marți, 15 septembrie 2009

Maidanezii lor sunt mai necivilizaţi decât ai noştri

Asta pentru că ,în primul rand, nu reacţionează la "cuţu-cuţu", deci în ivrit se spune altfel.In al doilea rand, sunt dezbinaţi (nu umblă ca la noi în cete, ci solitari) deşi, ca număr, ar putea forma triburi.Şi în al treilea rand, pentru că nu-i vezi în oraşe, ci hoinărind prin deşert (!?)sau pe şantiere (au şi ei destule).
Şi nu numai că sunt necivilizaţi , dar şi mai proşti decât cei din România. Nu te tâlhăresc sub ameninţarea colţilor, ci se uită galeş la tine şi dau din coadă. Dar, totuşi îi urăsc, şi iată de ce :
Săpând drumul, Wola a tăiat un piton superb de cam patru metri ( din neatenţie, i-a tăiat capul).Deoarece era superb, am decis să-i iau pielea, şi să i-o aduc fiului meu în ţară.
I-am tăiat pe lung cu cutter-ul pielea, am dat-o cu sare (3sk) prin interior, l-am făcut sul, şi am agăţat-o la uscat de o sfoară, la un colţ al barăcii, cam la 1,5 m înălţime faţă de sol (să nu mi-o mănânce cine ştie ce lighioană).
Dimineaţa, primul lucru a fost să mă duc să văd pielea mea preţioasă la care muncisem trei ore (lucru serios).Nimic.In schimb, trei maidanezi trăgeau de o fâşie din preascumpa mea piele.De-atunci nu i-am mai înjurat pe thailandezii de pe şantier, pentru care creierul de câine reprezenta o delicatesă..
Morala :Primari dacă vreţi să scăpaţi de maidanezi, în loc de raţe importaţi thailandezi.

Şi fiindcă vorbii de muncă (căci la piele chiar muncisem), "munca mea de două luni, la Lod, fiind "haşmalaim" (electrician), era să mă plimb pe şantier cu un prelungitor de 50 m pe umăr şi să caut la blocuri, o priză funcţională,pentru a alimenta maşinile electrice ale constructorilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu